niedziela, 23 lutego 2014

Diy with white t-shirt

Hej wszystkim tak jak obiecałam dzisiaj będzie o diy czyli zrób to sama. Każdego chyba cieszy rzecz którą może zrobić samodzielnie w domu nie wydając  przy tym dużej kwoty,( a jeszcze większa frajda że nikt  takiej rzeczy nie będzie miał).Jak wiadomo przeglądając blogi o modzie, o stylizacjach innych blogerów czy tez modelek na wybiegach można zauważyć ciuchy 'pomalowane' na jeden kolor lub czy tez na wiele innych.Czasami szukając takich ciuchów możemy się już na początku zniechęcić cena która jest wysoka lub dostępnością bo w nie wszystkich sklepach można ujrzeć coś 'farbniętego'. Także dzisiaj pokaże wam jak można zrobić narzutkę lub ala' kamizelkę diy ombre. Do dzieła.

Co będzie potrzebne: biały t-shirt barwnik do tkanin ja wybrałam granatowy i czarny nożyczki woda i jakaś miska. 



Szykujemy sobie bluzkę i tniemy:


 Odcinamy rękawy górę od koszulki tak jak widać i przecinamy jeszcze boki które widać na dalszym zdjęciu. Po przecięciu tego wszystkiego powinna nam wyjść taka wolna szmatka.




Teraz chyba najważniejszy krok musicie rozłożyć tak koszulkę jak na zdj. zakładamy ja w taki sposób ze przekładamy głowę i ręce przez ta dziurę na zdj. i ten pasek co mamy z przodu  zakładamy na szyje z tylu  i to jest całość. 
 Gdybyście czuły że macie materiał zbyt blisko pach ułóżcie bluzkę do normalnego stanu i przy dekolcie wytnijcie głębszą dziurę, wtedy możecie zobaczyć czy wszystko jest ok. 




A teraz przystępujemy do farbowania czytamy instrukcje i robimy zgodnie ze wskazówkami.
Jeśli chodzi o czas trzymana tkaniny to moja siedziała 1godz. 
Musze wam powiedzieć że jak zaczęłam wsypywać to kolorek był fioletowy na chwile obecna no może nie widać, ale jest bardzo ciemny i bardziej wpada we fiolet , ale na ciuchach widać taki ciemny granat zresztą co wyjdzie to wyjdzie i tak będzie super.

I mój efekt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz