czwartek, 13 lutego 2014

Valentine's Day:):***


                                         Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek:)




Hej wszystkim przepraszam że tak późno, ale jestem na wyjeździe i dopiero teraz mogę wejść na kompa. Wiec dzisiaj mam do was taką szybką propozycje czy też walentynkową dekoracje./ Hey everybody all sorry that so late but I'm out of the house and only now can I enter in the computer so now i want to show you valentines decorations.:):)



We need: glitter,jar,hair spray
 Na początek czyścimy słoik suszymy wycinamy wzór i przyklejamy do słoika w środek pryskamy lakierem i wsypujemy brokat czekamy aż porządnie wyschnie i możemy przystąpić do ściągania wzoru ale uwaga pomału bo strasznie ciężko. Na koniec można wsypać kolorowe kamyczki włożyć sztuczna lampkę i gotowe:)/Glue into the center and pour glitter paint splatter and wait until it dries take off the pattern and pour pebbles.









Takie coś. Ja moje kupiłam w Netto.







Mam nadzieje, że się spodobało:) I hope that you liked it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz