środa, 23 grudnia 2015

Prezenty Świateczne Christmas gifts

Świąteczna gorączka dopada zawsze każdego czy to dzień przed świętami czy dwa tygodnie. Niekiedy, a prawie zawsze mamy dylemat co kupić rodzinie na Święta. W moim przypadku akurat nie miałam zbytniego problemu bo akurat moją rodzinkę "podeszłam" co by chcieli na święta ,poniżej przedstawiam wam co kupiłam.:)


Idąc od lewej strony; Babci kupiłam lusterko i krem do rąk z Yves Rocher: Bratu bokserkę i zegarek:Mamie ten sam krem i etui z długopisami:Tacie balsam po goleniu. A to wszystko będę pakować w papier z Mikołajem jak widać na zdjęciu;)



A tutaj jest prezent dla mojej koleżanki: srebrny cień do powiek essence nr 11, naszyjnik z kolczykami i świecznik.



A to jest prezent od niej;) dostałam bałwanka z ręczniczka i gumkę do włosów xd :) i żel pod prysznic AVON w świątecznym wydaniu o zapachu :rumianku,cynamonu,pieczonego jabłka,pomarańczy,goździków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz