wtorek, 31 maja 2016

Promocja Bio Oil Rossman

Gdy zobaczyłam  wczoraj promocje olejku BIO OIL  w Rossmanie postanowiłam go kupić. Czytałam że on jest dobry na rozstępy blizny potrądzikowe i w ogólnej poprawie stanu zdrowia skory.Promocja obejmowała  do 30 maja. 3 buteleczki były w takich oto cenach:

60 ml --25,99 zł ( 38,49 zł)

125 ml--39,99 zł (56,99 zł)

200 ml--68,99 zł  (86,99 zł)

When I saw yesterday promotions oil BIO OIL in Rossmann decided to buy it . I read that it is good for stretch marks, acne scars and improve overall skin health.
Day information promotion are 3 bottles:



Jest to olejek w małej buteleczce poręczny, ładny ma zapach takiego  letniego olejku do opalania, fajna lekka nie zbyt tłusta konsystencja która nie zostawia tłustego filmu szybko się wchłania. Po 1 aplikacji skóra jest bardziej gładka natłuszczona i odżywiona.


Plusy:
-fajna konsystencja
-ładne opakowanie
- ładny zapach

Minusy:
-cena
-zbyt mała ilość



Jeśli będziecie kupować ten olejek to lepiej kupić ten 125 ml bardziej się opłaca ja kupiłam 60 ml i teraz żałuje bo mogłam kupić większy za 39,99 niż dwa razy po 60 ml za 52 zł.


It is a funnel in a small bottle handy nice smells like summer sun lotion , cool light not too greasy texture that does not leave a greasy film absorbs quickly . After one application skin is smoother greased and nourished.


Pros:
-nice smell
- Nice texture
- Nice package

cons:
-price
-too small amount



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz