poniedziałek, 30 maja 2016

-49% Rossman 2016

Jak wszystkim wiadomo Rossman zrobił wielką promocje na kosmetyki:





I z tej własnie okazji ( trochę późno xd ) skorzystałam z okazji i poszłam na ostatnią promocję i mam dla was parę ciekawych rzeczy. Zaczynajmy!!!




Szminki z Wibo w odcieniu 1 i 3 Pomadki to Glossy Nude są to pomadki lustrzane lekko tłustawe nie są matowe, niestety , ale....pasują idealnie ..z ...




 Kolejny produkt to konturówka do ust Miss Sporty o numerze 007 .Jest to fajna matowa kredka do ust w odcieniu Nude taka al'a Kylie Jenner i ładnie łaczy się z pomadką Wibo Glossy Nude  (wyżej).Nie rozmazuje się i jest trwała.




Kolejne kosmetyki na które warto zwrócić uwagę są szminki w  kredce z Lovely. Dla mnie jest to absolutny hit trwałych i półmatowych ust przez parę godzin fajną mają konsystencję , nie rozmazują się, i maja wyraziste kolory.  Moje numerki to 3,4,6






Następna szminką jest, a właściwie lakierem jest lakier do ust z Wibo , ale uwaga !!! kupiłam produkty niby te same ,ale nie do końca dlatego że na jednym  z nich jest napisane Nowa Formuła a na drugim nie, i jest zupełnie inna konsystencja i kolor w obu przypadkach ( a wzięłam te same odcienie). Ten z Nową Formułą ma lekko jaśniejszy kolor i lepiej się rozprowadza ,dłużej się trzyma ,ma przyjemny zapach i się nie klei ,natomiast 2 jest przeciwieństwem  1 kolor lekko ciemniejszy i konsystencja bardziej płynna , smak taki se i gorzej się go nakłada. Więc uważajcie i dobrze patrzcie na opakowania!!!






I ostatnim produktem jest konturówka do oczu  z temperówką z Wibo Long Lasting Liner nie wiem jakim cudem się udało , ale Pani przy kasie policzyła mi ją z rabatem chociaż nie obejmowała jej. Lekka ,tłusta konsystencja , fajnie się nią maluje , ale po dłuższym noszeniu może się rozmazywać 





Więc to by było na tyle :) a może wy coś upolowałyście na promocji i chciałybyście się podzielić lub polecić inne kosmetyki które są warte uwagi? Zapraszam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz