środa, 20 lipca 2016

Euro 2016 i aktualne promocje ;)

Witam was wszystkich w ten ciepły dzień byłam dzisiaj w mieście może nie kupiłam  zbytnio dużo rzeczy, ale mam dla was aktualne gazetki z promocjami więc mam nadzieje że skorzystacie z ofert  ;)


Na wstępie gdy zaczynało się Euro 2016 drogeria VICA zrobiła promocje taką że w gazetce był terminarz Euro 2016 i po wypełnieniu go można było odebrać żel pod prysznic damski lub męski za 1 grosz. Mój akurat jest damski i ma zapach truskawkowej mamby.      


Natomiast w aktualnej gazetce jest miejsce poświęcone kosmetykom które są za jedyne 5 zł dla posiadaczy karty Vica Club ,jest też oferta oczywiście dla posiadaczy karty z fajnymi obniżkami wybranych kosmetyków. Poniżej przedstawiam wam kilka z nich;














Po drodze zahaczyłam o sklep z pierdołkami i wyobraźcie sobie że były breloczki emoji:)












A w ciucholandzie kupiłam taki zestaw bransoletek za 3 zł ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz