niedziela, 24 lipca 2016

Schwarzkopf Gliss Kur Million Gloss olejek krystaliczny

Cześć wszystkim witam was w ten niedzielny ciepły dzień dzisiaj wam przedstawię olejek do włosów Gliss Kur Million Gloss krystaliczny olejek który kupiłam za 5 zł w sklepie "Wszystko po 0,50 gr" i szczerze miałam wahania czy go kupic bo nie wiedziałam jaka jest jego normalna cena, ale po wyszukaniu w internecie jego prawdziwej ceny wzięłam  go, zazwyczaj kosztuje on w granicach 20-34 zł, a ja go kupiłam normalnie i to nie jest ściema za 5 zł. Jest w bardzo ładnym turkusowym pudełeczku ,jego pojemność to 75 ml jest w wygodnej buteleczce z pompką co ułatwia dozowanie ma konsystencje oleistą i bardzo ładnie pachnie słodko, ale nie jest duszący. Sklep  w którym go kupiłam znajduje się na krótkiej Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim obok bramy po lewej stronie.


Od producenta:
Krystaliczny olejek Million Gloss ze skoncentrowanym Gloss-Elixir zapewnia olśniewający blask i miliony świetlnych refleksów we włosach.


4 sposoby aplikacji:
-dodatek do szamponu aby dodać blasku włosom
-odżywka bez spłukiwania zamykająca połysk we wnętrzu włosa
-upiększające wykończenie na suche włosy
-dodanie połysku w ciągu dnia na suche włosy


Miałam okazje go użyć wczoraj i muszę wam powiedzieć że pozytywnie mnie zaskoczył włosy po zastosowaniu są miękkie, lśniące nie sklejają się i ładnie pachną ( trzeba tylko  uważać z ilością olejku żeby nie nałożyć za dużo)



Podsumowanie:
 Polecam ten olejek do włosów które są suche, zniszczone , które potrzebują blasku i odżywienia które są szorstkie, lub po prostu dla osób które chcą żeby włosy wyglądały  na zdrowsze, za taką cenę warto go kupic i chyba sama kupię go ponownie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz