poniedziałek, 7 listopada 2016

Ziaja de-makijaż płyn dwufazowy

Dzisiaj ma dla was test płynu do demakijażu z firmy Ziaja.



Od producenta


Szybko i skutecznie usuwa makijaż .Nie pozostawia tłustej warstwy wokół oczu.Zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry.


Moje wrażenia

Ten płyn dostałam jako prezent na urodziny. Co mogę o nim powiedzieć? dość dobrze zmywa makijaż, aczkolwiek mam zastrzeżenia co do dwóch rzeczy, mianowicie po przetarciu całej twarzy  wacikiem mam wrażenie że moja skóra się delikatnie "ściąga" , a także mam odczucie że pozostawia tłusty "film" na twarzy. Oglądając film jednej z youtuberek o ulubieńcach kosmetycznych miała własnie ten sam płyn w swojej kosmetyczce, ale oceniając ten produkt  nic nie wspomniała o tym że skóra się "ściągała" lub czuła ją tłustą. Także myślę, że to co ja odczuwam, a co ona odczuła może być spowodowane tym że każda z nas ma inny typ skóry, inne zapotrzebowanie na kosmetyki i po prostu to co jednej osobie odpowiada drugiej może szkodzić.Moja ostateczna odpowiedz jest taka, że nie spodobał mi się ten produkt ,więc nie polecam go.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz