wtorek, 29 listopada 2016

Krótki haul zakupowy przedświąteczny 2016


Witam was bardzo serdecznie :) za oknem już bardzo zimno , gdzieniegdzie  sypnęło leciutkim śniegiem a przymrozek który przyszedł ładnie to zamroził dzięki czemu możemy pomału poczuć Święta które już są za 24 dni!!  Nie wiem jak wy, ale ja pisząc ten post już rozpoczęłam słuchanie świątecznych piosenek jak i zaopatrzyłam się także w typowe rzeczy świąteczne które będziecie mogli ujrzeć w Świątecznym haulu zakupowym. A teraz zapraszam do oglądania.:)





1.Sztuczny śnieg w Drogerii Natura za 2,99 zł był w koszyczku z przecenami.
2.Białe reniferki 4szt. jak i przyssawki z haczykami kupiłam w HomeSay 2,99 zł/ 3,49 zł
3.Beżową saszetkę kupiłam za 1,99 zł Drogeria Natura również była w koszyczku  z przecenami.



 Choker kupiłam w Textil Market za 5,99 zł


 Kosmetyczki kupiłam  w sklepie wszystko po 2,50 zł jako prezent świąteczny w środku jest zameczek za którym były jeszcze 2 małe dodatkowe kosmetyczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz