poniedziałek, 16 stycznia 2017

Co dostałam na Święta 2016?

Witam was w  Nowym Roku 2017 ;) Rok 2016 minął bardzo szybko,niestety u mnie Święta odbyły się bez śniegu,na szczęście teraz jest go aż nadmiar xd, a w dzisiejszym wpisie chciałam wam pokazać co dostałam na te Święta, Święta 2016. Przy okazji postaram się nadrobić trochę wpisów xd.




A więc zaczynając, od Rodziców dostałam : 
- glicerynowy krem do rak i paznokci Avon
-kojące masło do ciała z minerałami z Morza Martwego  Avon
-czerwone świąteczne balerinki z antypoślizgowymi kropeczkami Avon
- cieple skarpetki z reniferem
-futerkowy beżowy dywan
-bordowa bluza w gwiazdki z napisem " Shine like the stars" Terranova, szare rękawiczki nakładane na palce
Od mojej Babci:
-żel pod prysznic Magic Time Vital Pharma
-szampon do włosów normalnych Green Pharmacy
 Od Brata:
- oczyszczająca pasta liście manuka Ziaja
- Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 04
A od mojej Cioci uroczy świąteczny kubek z misiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz