czwartek, 26 stycznia 2017

Styczniowy haul zakupowy 2017

 Witajcie kochani :) dzisiaj ponownie mam dla was haul zakupowy. Miałam okazję odwiedzić parę sklepów  w tym Tesco do którego bardzo rzadko chodzę ,ale udało mi się kupic 1 rzecz, a po za tym do rąk wpadło mi kilka produktów które przykuły moją uwagę.Zapraszam:)



1.Dwa papiery ozdobne do prezentów Aldi, szt. 1,50 zł
Myszka Miki i Barbie (edycja świąteczna)
2. Słoik na cukierki cena za kg, Biedronka około 9 zł
3.Świecąca butelka led na baterie 5 zł Netto
4. Świąteczna biała poszewka Tesco 11 zł
5.Krem Ideal effect nawilżająco- wygładzający Soraya ,kupiony w sklepie Wszystko po 6 zł
6.Mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających Radical Rossmann 6 zł
7.Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 13 11,90 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz