środa, 17 sierpnia 2016

Haul zakupowy cz.1 Aldi, Sinsay, Deichmann

Witam was bardzo serdecznie dzisiaj  przedstawiam wam haul zakupowy. Miłego oglądania :)

ALDI
-miętowa bokserka 19.99 zł/ 6 zł
-krem do stóp za 3 zł
- power bank który kosztował 6 zł w srebrnym kolorze (przecena)
-poszewka na poduszkę 6 zł


















SINSAY
 W ostatnią sobotę byłam w galerii Aleja Bielany we Wrocławiu i była fajna wyprzedaż, a mianowicie jeśli kupiło się 2 rzeczy druga tańsza była 50% taniej więc ja sobie kupiłam bluzkę w kolorze świecącego żółtego odcieniu  za 14,99 zł i różowy podręczny notesik za 1,50 zł.





















Deichmann
 Zawsze wchodzę do tego sklepu ze względu na to że zawsze można trafić na fajne przeceny butów i tak było tym razem kupiłam sobie sandały na wysokim obcasie czarne  ze srebrnymi oczkami przecenione z 99 zł na 24 zł ,a drugą parę butów kupiłam za 20 zł ,ale tym razem były kupione  na wyjeździe do  Skorzęcina białe z cekinami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz