czwartek, 18 sierpnia 2016

HAul zakupowy cz.2 HomeSay, Decathlon, Home&You ,T.J.Max

Witam was w kolejnym haulu tym razem w części drugiej, zapraszam do oglądania :)

HomeSay
-2 szt. bordowych świec 3 zł
-długopis który się okazał idealnym "długopisem  z gumową końcówką" do tableta jak i smartphone
-bardzo letni szklany obrazek który się okazał być deską do krojenia, ale ja sobie go powiesiłam nad łóżkiem 3,99 zł
-olejek do włosów  Millon Gloss 5 zł



 Home&You
Moja mama bardzo lubi ten sklep i dostałam od niej takie pudełeczko z materiału w kolorze różowym ze złotą niteczką za 8,50 zł .Sklep zrobił ofertę ,a mianowicie jeśli kupi się 2 rzeczy i ta druga będzie tańsza niż 1 rzecz można ją było kupic za 10 zł i to była akcja jednodniowa (można było brać również produkty w tej samej cenie ) np.moja mama wzięła sb pościel która kosztowała 125 zł wzięła druga taką sama i zapłaciła za nią 10 zł także fajna promocja ;)



Decathlon

Jest to sklep sportowy  jest bardzo fajny, jest duży wybór rzeczy jak i sprzętu ,a na przecenie wychaczyłam sportowy biustonosz 19,99 zł jak i legginsy 25.99 firmy Domyos.

T.J.Max 
Z  tą nazwa sklepu spotkałam się chyba na yt  ,a w sklepie po raz 1 byłam w sobotę we Wrocławiu w galerii Aleja Bielany. Szczerze? Zbytnio nie było wyboru żeby wybrać coś z ciuchów , ale bardzo mi się podobało to że było dużo kosmetyków mydeł perfumów ,a także rzeczy dekoracyjnych jak i kuchennych. Niewiele właściwie kupiłam ,ale znalazłam dwie opaski jedna kosztowała 1 zł w kolorze różowym i białym ,a mama sb kupiła na przecenie  kubeczek w maki za 12 zł.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz