poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Haul zakupowy cz.3 Biedronka, Rossmann

    Witam was ponownie bardzo serdecznie dzisiaj kolejna cześć mojego haulu zapraszam :)


Rossmann 
Tydzień temu byłam w drogerii Rossmann i na promocji były takie oto mydełka i żele pod prysznic kosztowały one 2.79 zł mają bardzo ładne owocowe zapachy:
- mango i pomarańcza
- marakuja i kokos
- z wyciągiem z jeżyny
- prowitamina B 5 z jogurtem o zapachu truskawki i mandarynki
Kupiłam także Bio Oil który był w przecenie za 29.99 zł










Kupiłam też maseczki  do twarzy firmy Rival de Loop i muszę wam powiedzieć że jest jej bardzo dużo jak na jeden raz konsystencja kremowa  za 1,69 zł podwójne:
-ujędrniającą
-nawilżającą
-oczyszczającą




Powyżej 30 zł można było sobie wybrać coś z koszyczka przy kasie i wybrałam sobie taka oto maseczkę:

 


Biedronka
W Biedronce kupiłam dwa ładne czerwone serduszka które były za 1 zł mianowicie są to mydełka o zapachu owocowo- kwiatowym jak mniemam na walentynki pachną bardzo ładnie są z firmy Linda with Love 


 A obok znajduje się bidon z wkładem chłodzącym który był przeceniony z 9,99 zł na 6,49 zł.


Kupiłam także dzbanek w kolorze niebieskim  ze solą do kąpieli o zapachu miodu z mlekiem  za 12 zł .Zapach intensywny bardzo przyjemny i odprężający.Firma Dairy Fun


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz