czwartek, 27 października 2016

Eveline Cosmetics just epil Krem do depilacji Ultradelikatny

Witam was ponownie dzisiaj chciałabym wam przedstawić krem do depilacji pach ,rąk i  okolic bikini z Eveline w różowym kolorze. Niestety nie mam pudełeczka,  a na kremie jako tako od producenta nic nie jest napisane wiec mogę napisać tylko moje odczucia jeśli chodzi o ten krem.


Moja ocena 


Zapach kremu, jak to zapach kremu do depilacji nie jest mocny, ale trochę go czuć, kolor kremu jest biały, ale jeśli chodzi o działanie . Sposób użycia Nakładamy krem szpatułką dołączoną do opakowania nie za grubą, ale też nie za cienką warstwę na wybrane do depilacji miejsce i zostawiamy na nie dłużej niż 10 min po tym czasie ściągamy krem z włoskami szpatułką.

 Powiem tak, ja kupiłam ten krem ze względu na to że gdy depilowałam miejsce bikini zwykłą maszynką miałam strasznie podrażnioną skórę i były miejsca gdzie pojawiało się trochę krwi , było miejscowe zaczerwienienie , natomiast na paszkach po maszynce zostawał mi takie małe chrostki i szybciej włoski odrastały. Pierwsze wrażenie po użyciu tego kremu mnie  to zdziwienie ,trzymałam trochę więcej czasu niż 10 min ( 11-12 min) bo po prostu po krótszym czasie włoski nie chciały odchodzić, natomiast nie wiem jakie byłyby następstwa gdybym trzymała ten krem np 15 min ? 

Rezultaty były takie że włoski w strefie bikini zeszły tam gdzie był nałożony krem, w całości, nie zdarzyło mi się żeby jakiś włosek został ,a kremu używałam dopiero 2 razy ,skóra była gładka, a co ważne nie była podrażniona. Natomiast przy depilacji pach zdarzyło się że zostało parę włosków na które nie zadziałał krem, ale to już sobie poprawiłam maszynką oczywiście paszka była gładka bez podrażnień , i co jeszcze ważne włoski po takiej depilacji wolniej odrastają.


Podsumowanie 

 Więc.. wszystkim tym którzy potrzebują dobrej depilacji polecam ten krem , nie obiecuje że krem zadziała na każde owłosienie i nie podrażni skóry,bo przecież każda skóra jest inna i może inaczej zareagować także pozostaje tylko  kupic krem i przetestować :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz