czwartek, 20 października 2016

Hydra Vegetal nawilżający peeling do twarzy Yves Rocher

Ten peeling kupiłam za 9,90 zł za realizacje dwóch zniżek z wrześniowej oferty Yves Rocher. Poniżej jest  to co producent pisze,i co ja mam na temat tego produktu do powiedzenia.



Od producenta





Co mam do powiedzenia o tym peelingu?

Pierwsze co się rzuca to na pewno zapach , ma bardzo świeży ogórkowy zapach, ma bardzo dużo drobinek peelingujących, ma fajną konsystencje ,nie jestem do końca przekonana czy nawilża ,ale fajnie oczyszcza. W połączeniu z wodą ma fajny poślizg ,ale osoby z wrażliwą cerą i skłonną do podrażnień muszą uważać bo on jest drobnoziarnisty i może wystąpić delikatne  podrażnienie i miejscowy rumień , ale gdy  peeling będzie wykonywany delikatnie i z głową przy takich typu  cerach to nie powinno być problemu. Ogółem jest fajny ,twarz wydaje się świeża , pobudzona a także oczyszczona najlepiej go stosować rano jako delikatne oczyszczenie twarzy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz