czwartek, 20 października 2016

Marion Natura Silk Jedwabna Kuracja Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy

Witam was bardzo serdecznie dzisiaj mam dla was propozycje produktu do włosów  który ostatnio przetestowałam jest to jak tytuł  mówi Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy z Marion.



Od producenta



Moja opinia

Kupiłam ja na promocji w drogerii Natura. Ma przyjemny zapach i lekką konsystencje przed użyciem trzeba go wstrząsnąć, nie przetłuszcza włosów, a delikatnie je nabłyszcza ,nie zauważyłam żeby włosy były rozświetlone, włosy ładnie pachną , są miękkie , przede wszystkim nie puszą się i bardzo ładnie się takie włosy rozczesują , używałam jej po każdym umyciu włosów, a także rano i przed każdym czesaniem, zazwyczaj były to 3-4 pompki dlatego że mam długie włosy natomiast gdy ktoś ma krótkie powinny wystarczy 2-3 ,aczkolwiek nie przesadzajmy z ilością.

Podsumowanie

 Odżywka idealna do włosów które się puszą potrzebują takiego delikatnego blasku i miękkości a przede wszystkim polecam tym którzy mają problemy z rozczesaniem włosów :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz