czwartek, 1 grudnia 2016

Świąteczny haul zakupowy 2016

Witam was bardzo serdecznie :) dzisiejszego dnia rozpoczynamy grudzień  , miesiąc świąteczny, magiczny  ,chociaż dekoracje w sklepach pojawiły się już miesiąc temu xd to teraz tak naprawdę można poczuć, że przygotowania do Świat ruszyły pełną parą i jak najbardziej możemy rozpocząć słuchanie świątecznych piosenek , a jeśli nie będziemy mieć na to czasu , to zapewne będziemy mogli je usłyszeć w stacjach radiowych które jak co roku zasypują nas świąteczną muzyką:) A teraz zapraszam was na haul :)


    

Te skarpetki kupiłam w Textil Market za 7,99 zł ( 2 szt.)

Naszyjnik kupiłam w By Dziubeka po przecenie 52 zł  10,20 zł


Skarpetki które widzicie poniżej kupiłam w Pepco za 12,99 zł z gumeczkami na podeszwach ,z misiem w środku i serduszkiem z pomponikiem filcowym.


Witraże kupiłam w Biedronce  za 4,99 zł ( 9 szt.)
Serduszka do zawieszenia 3,49 zł szt. HomeSay
Drewniana choinka do bombki 2,99 zł HomeSay







Bombeczki które widzicie poniżej kupiłam w sklepie Spółdzielni Socjalnej
" Szklany Świat" Bombki w Krośnicach. Każda bombeczka kosztowała 5 zł i są to szklane bombki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz