piątek, 16 grudnia 2016

Mała choineczka DIY '16

Witam was w ten słoneczny zimowy dzień u mnie właśnie za oknem pojawiło się słońce, a mróz który pojawił się dzisiaj w nocy ukazał swój urok w promieniach słonecznych. Dzisiaj mam dla was projekt DIY który wam pokaże,  nie wymaga on  dużego wkładu finansowego, jest szybki do zrobienia, a nasze oko będzie cieszył bardzo długi czas. Więc , do dzieła! :)



Potrzebne rzeczy:
-doniczka obojętnie jaki kolor ja , akurat miałam w domu czerwoną
- pianka na mokro żeby można włożyć w nią żywy świerk
-małe bombeczki
-wstążka do zawieszenia bombek i  szeroka wstążka do zrobienia kokardy
-opcjonalnie gorący klej

















A więc, po kupieniu pianki wycięłam ją w takim kształcie aby pasowała do doniczki, świerk układamy w taki sposób aby tworzył nam kształt świątecznego drzewka, na srebrnej wstążce wieszamy nasze bombki , natomiast z grubszej wstążki robimy kokardę i możemy  przykleić na gorący klej do doniczki lub położyć na gałązki świerku , i nasza mała choineczka jest już gotowa:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz