sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczna podusia na łóżko

Hejka kochani :) dzisiaj przychodzę do was z projektem DIY świątecznej poduszki która nada waszemu łóżku świątecznego akcentu :) Do dzieła!


Co będziemy potrzebować:
-czerwonej poszewki
-białych pomponików 1m 50 cm
-biały filc 
- klej na gorąco lub nitka z igłą
-wypełnienie  do poszewki lub zwykła poduszka
-szablon reniferka
 Po wyszukaniu szablonu ,odrysowujemy go na kartce,wycinamy przyklejamy na karton żeby szablon był sztywniejszy i wzór przenosimy na biały filc i wycinamy. Gdy mamy już ten krok zrobiony możemy naszego reniferka , przykleić na gorący klej lub przyszyć wtedy będziemy mieć pewność że nic nam nie odleci.Gdy nasz reniferek jest już na miejscu możemy odmierzyć sobie nasze pompony tak aby pasowały do krawędzi poszewki przyklejamy lub przyszywamy. Ja  na  koniec włożyłam poszewkę z wypełniaczem bo nie chciałam żeby wypełniacz przykleił się do naszej świątecznej poszewki ,wy oczywiście możecie włożyć poduszkę jeśli nie macie wypełniacza.
( Wzór jak i zarówno pomponiki przyszywałam ręcznie ,więc zajęło mi to sporo czasu)









I nasza świąteczna podusia jest już gotowa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz