piątek, 9 grudnia 2016

Szampon do włosów I love my planet Yves Rocher

Ostatnimi czasy odwiedziłam właśnie ten sklep bo miałam do wykorzystania ofertę i skusiłam się na szampon  w dalszej części będzie o tym właśnie produkcie ;)



Od producenta





Ode mnie

Szampon ma przyjemy owocowo-cytrusowy zapach , jest  przezroczysty z wit. E,  włosy ładnie pachną, są miękkie ,ale po dłuższym stosowaniu zauważyłam że strasznie nasilił mi się łupież,byłam zdziwiona bo miałam nadzieje że po szamponie który ma naturalną wit. E i zawiera wyciąg z cytryny nic się nie będzie działo . No cóż , pomyliłam się może po prostu nie jest odpowiedni do moich włosów chociaż jest napisane że jest " odpowiedni do każdego rodzaju włosów",niestety  nie dla moich,i dla mnie jest on bublem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz