niedziela, 11 grudnia 2016

Świąteczny stroik na drzwi DIY 2016

Witam was bardzo serdecznie dzisiaj mam dla was kolejne DIY  Tym razem to będzie stroik świąteczny na drzwi lub na ścianę. Zapraszam :)


Potrzebne rzeczy:
-wiklinowy wianek
-zielony łańcuch ja w tym przypadku miałam 2 z drucikiem
-małe szklane bombeczki
- jakąś ozdobę
-czerwoną wstążke
-gorący klej w razie potrzeby




Zaczniemy od tego, że owijamy wianek zielonym łańcuchem  wkładamy bombki lub przyklejamy , możemy włożyć świąteczny mały bukiecik równie dobrze można włożyć coś innego co macie pod ręką. Na środek zawiesiłam białego reniferka razem ze świątecznym dzwoneczkiem, przewiązałam wianek czerwoną wstążką i zawiesiłam na drzwi. Ja tutaj miałam ułatwione zadanie bo wszystkie dekoracje łącznie z łańcuchem były usztywnione drucikiem.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz