wtorek, 20 grudnia 2016

MIni świąteczny świecznik DIY 2016

Witam was bardzo serdecznie :) w kolejnym świątecznym DIY . Za oknem zimny wieczór , a ja postanowiłam zrobić kolejny projekt DIY. Zapraszam :)



Co potrzebujemy:
-małą szklaneczkę                                                                
-mały ciekawy słoiczek  np. po konfiturach
 -klej magic ( aby klej był rzadszy dodajemy bardzo małą ilość wody)
-brokat kolor zależy od was
- ewentualnie gwiazdki wycięte z dziurkacza
- pędzelek



 Na samym początku chciałam wspomnieć, ze miałam inny plan zrobienia świątecznej lampki mianowicie, przykleiłam papierowe gwiazdki nałożyłam klej,  a następnie posypałam brokatem, ale gdy klej wysechł  i chciałam się zabrać za odrywanie gwiazdek, niestety nie  chciały się odkleić i zbyt efektownie to nie wyglądało,i musiałam  zrobić od nowa.

Więc, umyłam słoiczek nałożyłam rozcieńczony klej pędzelkiem nasypałam złoty brokat czynność powtórzyłam 2 razy i na koniec nałożyłam warstwę kleju aby brokat był "zabezpieczony". I gotowe!:
Tak więc,jak mówiłam proste , szybkie, łatwe i tanie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz